دانلود فیلم Parasite 2019 پارازیت با دوبله فارسی

ژانر: درام، هیجان انگیز

مخاطب: بالای 13 سال

محصول: کره جنوبی

زمان فیلم: 2 ساعت و 6 دقیقه

امتیاز IMDb: امتیاز 8.6/10 از 317949 رای

بازیگران : Kang-ho Song، Sun-kyun Lee، Woo-sik Choi
کارگردان : Bong Joon Ho

 

داستان فیلم پاراسایت

پاراسایت (نام اصلی : Parasite) کی وو مرد جوانی است که آینده ای برای خود متصور نیست. او در خانه ای بسیار معمولی به همراه خانواده اش زندگی می کند. شغل آنها درست کردن جعبه ی پیتزا برای یک رستوران است ، خانه ی آنها بسیار وضع بدی دارد و از اینترنت بی سیم همسایه استفاده می کنند. اما کی وو برای آینده اش برنامه هایی دارد و به پیشنهاد دوستش می خواهد معلم خصوصی شود و…

 

درباره فیلم پارازیت (انگل)

انگل (Parasite 2019) یک فیلم محصول سال 2019 کره‌ جنوبی در سبک درام ، کمدی سیاه به نویسندگی و کارگردانی بونگ جون-هو است. در این فیلم ستارگان همچون سونگ کانگ-هو، لی سون-کیون، چو یئو جئونگ، چوی وو-شیک و پارک سو-دام به هنرنمایی میپردازند.

Parasite نخستین نمایش جهانی خود را در بخش اصلی جشنواره کن 2019 در تاریخ 21 مه 2019 تجربه کرد ، جایی که به اولین فیلم کره ای تبدیل شد که برنده نخل طلای جشنواره شده است ، این فیلم به عنوان نماینده کره جنوبی برای بهترین فیلم خارجی زبان در 92مین دوره جوایز اسکار انتخاب شد.فیلم با تحسین گسترده منتقدین در سرار جهان روبرو شد و یک موفقیت تجاری کامل برای بونگ جون-هو بود و با کسب فروشی بیش از 126.3 میلیون دلار در سراسر جهان ، تبدیل به پرفروشترین فیلم بونگ جون-هو و نوزدهمین فیلم پرفروش در کره جنوبی شد.

دانلود فیلم انگل parasite 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده
«انگل» در مورد خانوادهٔ ضعیف و بی‌پولی می باشد که به خانوادهٔ ثروتمندی تعدی می‌کنند اما در مخمصه گیر می‌افتند. اکثر منتقدین این فیلم را بهترین اثر کارگردان «بونگ جون-هو» تا به امروز میپندارند که به عنوان یک فیلم کمدی غیرمعمول آغاز می‌شود و به اثری عجیب و غریب تبدیل می‌شود که در هیچ ژانری قابل دسته‌بندی نیست. آخرین اثر بونگ زندگی را زیر کفن سرمایه‌داری می‌جوید و در پایان ما را توانگرتر می‌سازد. الخاندرو گونسالس اینیاریتو رئیس هیئت داوران جشنواره در کنفرانس خبری پس از مراسم اهدای جوایز در این باره گفت:

«این فیلم تجربه‌ای منحصر به فرد و اثری غیرمنتظره است. همهٔ ما را تحت تأثیر قرار داد. اینکه فیلم ما را از طریق ژانرهای مختلف با خود همراه می‌کند و به شکلی سرگرم‌کننده پیرامون مسئله‌ای جهانی و اساسی حرف می‌زند، برای ما غیرقابل پیش‌بینی بود.»

 

کیفیت: 1080p حجم: 2.49 گیگابایت | کیفیت: 720p حجم: 1.61 گیگابایت دوبله فارسی
 

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p

 

کیفیت: 1080p حجم: 1.88 گیگابایت | کیفیت: 720p حجم: 1.06 گیگابایت زیرنویس چسبیده
 

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p